BMW 750iAL BiTurbo

Zvyšování výkonu, ladění všeho druhu

Moderátor: karel

Příspěvekod karel » stř zář 27, 2006 21:28

Tak tohle je konečně rozumný nápad. Přesně taky by měl uvažovat ladič když musí vycházet z minima možností a vytěžit z toho maximum. Opravdu jsem stejně jako ty přesvědčený, že by to mělo fungovat.
1994 TT APU 6speed
BL T67Ptrim, BL FuelKit
3,75" APEXi GT Spec
Ogura Racing Clutch 3disc
AEM EMS
FJO WideBand
Greddy Full TT, Boost, EGT, A/F ratio 60mm Gauge
Greddy strut bar
Blitz V-spec FMIC 3-row
KYB AGX, Eibach
18" O.Z.
Uživatelský avatar
karel
Site Admin
 
Příspěvky: 746
Registrován: ned zář 14, 2003 10:08

Příspěvekod Fugo » pon říj 09, 2006 12:44

tak a je rozhodnuto, včera jsem se byl večer projet a monitoroval jsem IAT (venku bylo 12.5°C) pokud jedu ustálenou rychlostí cca 130 km/h tak je IAT kolem 40+°C (turbo neplní) a pokud tomu dám a jedu třeba 200km/h pod plynem (turbo plní 0.5bar) tak IAT neklesne pod 50°C s tím že mám samozřejmě zapnutý přídavný el. ventilátory na IC, nejsem s tím spokojen a tak dojezdím do konce měsíce a IC jdou ven, přijdou zadeklovat a budou se chladit vodou.
BMW 750iAL BiTurbo
Uživatelský avatar
Fugo
Ladič
 
Příspěvky: 43
Registrován: stř pro 28, 2005 21:48
Bydliště: Liberec

Předchozí

Zpět na Tuning

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron