4.ST AUTOMAT --->>> 6.ST MANUAL

Rady, tipy, triky

Moderátor: karel

Příspěvekod emac » pon lis 20, 2006 18:08

Mam len jednu otazocku:
Kolko cela prestavba stala? Vratane dielov?

Supra sa mi dost zapacila, ale ako tak postupne pozeram, tak je to asi dost nakladna zalezitost... Ako je to s realnymi vydavkami na opravy a pod.?
-------------------------------------------------------
Kdo umí, ten umí, kdo neumí, ten učí!
emac
Začátečník
 
Příspěvky: 11
Registrován: pon lis 20, 2006 17:49
Bydliště: Bratislava City

Příspěvekod karel » pon lis 20, 2006 19:20

emac píše:Mam len jednu otazocku:
Kolko cela prestavba stala? Vratane dielov?

Supra sa mi dost zapacila, ale ako tak postupne pozeram, tak je to asi dost nakladna zalezitost... Ako je to s realnymi vydavkami na opravy a pod.?


Pokud se ti podaří sehnat levně díly z nějaké bourané, pak se to dá za tis. udělat, pokud ne a budeš brát vše nové pak ti asi nestačí ani 300tis.

Měsíční náklady na Supru - pokud ji chceš nějak dostat jsou tak 50-100tis. ,včetně neustálého koloběhu úprav a oprav
1994 TT APU 6speed
BL T67Ptrim, BL FuelKit
3,75" APEXi GT Spec
Ogura Racing Clutch 3disc
AEM EMS
FJO WideBand
Greddy Full TT, Boost, EGT, A/F ratio 60mm Gauge
Greddy strut bar
Blitz V-spec FMIC 3-row
KYB AGX, Eibach
18" O.Z.
Uživatelský avatar
karel
Site Admin
 
Příspěvky: 746
Registrován: ned zář 14, 2003 10:08

Příspěvekod emac » pon lis 20, 2006 20:50

Hm...hej, asi je najlepsie riesenie ta burana, len tu u nas je problem zohnat cele a nieto este burane.

A, asi som zle pochopil, mesacne naklady 50-100 tis. mesacne? To dufam nie... :shock:
-------------------------------------------------------
Kdo umí, ten umí, kdo neumí, ten učí!
emac
Začátečník
 
Příspěvky: 11
Registrován: pon lis 20, 2006 17:49
Bydliště: Bratislava City

Příspěvekod Beaver » úte lis 21, 2006 19:06

emac píše:Hm...hej, asi je najlepsie riesenie ta burana, len tu u nas je problem zohnat cele a nieto este burane.

A, asi som zle pochopil, mesacne naklady 50-100 tis. mesacne? To dufam nie... :shock:


Díly na přestavbu se dají dotáhnout ze zahraničí, to až takovej problém není.

U karla jsi to pochopil správně, ale u ostatních to není tak hrozný. Počítej náklady na benzín, povinný ručení a čas od času něco opravit. Viděl bych to zhruba na desetinu toho co psal karel, tj. zhruba mezi 5ti a 10ti tisícema, když rozpočítáš i ty součástky.
1990 7M-GTE
ss exhaust (w/o downpipe), muffler 2x110 mm
17" MS-DESIGN, Barum 215/40 :(
Uživatelský avatar
Beaver
Super ladič
 
Příspěvky: 613
Registrován: úte kvě 11, 2004 10:48
Bydliště: skoroBrno

Příspěvekod karel » úte lis 21, 2006 20:16

Tak já to auto nechtěl jako špatně udržovaného veterána, já to chtěl jako "Ten Second Car" ..... tedy kurva rychlé auto a to už tak bejvá, že když člouvěk z auta ždíme víc než dvojnásobek původního výkonu tak se furt něco sere, obvzláště u 12let starého vraku (vše co jsem nevyměnil za nové se dříve či později muselo vyměnit). Dobré ale bylo, že krom spojky jsem nic neměnil dvakrát, ale i tak jsou ty investice hrozný, i když v porovnání s jinými sériově kurva drahými auty tohle zase jezdilo za ty prachy podstatně líp. Jediné co se s mou Suprou mohlo rovnat byla auta za desítky milionů korun a pár víborně upravených za několik milionů. Konrétně Masserati MC12, Mercedes SL600, jedno dobře upravené Porsche 911Turbo a dvě kopie Schelby Cobra.... takže to zase není tak špatný. :wink:

Ale je fakt, že se to dá také řešit tak, že se prostě jen udržuje nějaký žalostný stav a tak nějak to auto přežívá svou vlastní smrt. :D
1994 TT APU 6speed
BL T67Ptrim, BL FuelKit
3,75" APEXi GT Spec
Ogura Racing Clutch 3disc
AEM EMS
FJO WideBand
Greddy Full TT, Boost, EGT, A/F ratio 60mm Gauge
Greddy strut bar
Blitz V-spec FMIC 3-row
KYB AGX, Eibach
18" O.Z.
Uživatelský avatar
karel
Site Admin
 
Příspěvky: 746
Registrován: ned zář 14, 2003 10:08

Příspěvekod emac » úte lis 21, 2006 20:47

Ja nechcem "špatne udržovaného veterána", staci "dobre udrzovany veteran", tj. povodny vykon +/-, samozrejme nejake to lepsie sanie, sportove sviecky...Supra turbo ma, tak mozno ho trosku vylepsit (nove mech. casti, zvysenie tlaku...)

Ale vyzera to tak, ze ked chce clovek kurva rychle auto, potrebuje kurva velky plat. Aspon mam motivaciu...

EDIT:// Beaver nemas nahodou aj vacsie fotky toho cerveneho v tvojom avatare? Lebo z toho sa neda velmi vidiet, ale vyzera zaujimavo...
-------------------------------------------------------
Kdo umí, ten umí, kdo neumí, ten učí!
emac
Začátečník
 
Příspěvky: 11
Registrován: pon lis 20, 2006 17:49
Bydliště: Bratislava City

Příspěvekod Idaho » stř lis 22, 2006 9:28

emac píše:Ja nechcem "špatne udržovaného veterána", staci "dobre udrzovany veteran", tj. povodny vykon +/-, samozrejme nejake to lepsie sanie, sportove sviecky...Supra turbo ma, tak mozno ho trosku vylepsit (nove mech. casti, zvysenie tlaku...)

Ale vyzera to tak, ze ked chce clovek kurva rychle auto, potrebuje kurva velky plat. Aspon mam motivaciu...

EDIT:// Beaver nemas nahodou aj vacsie fotky toho cerveneho v tvojom avatare? Lebo z toho sa neda velmi vidiet, ale vyzera zaujimavo...


karel píše o MKIV, Beaver má MKIII, je to dost podsatatný rozdíl i v těch investicích :)
fotky mkiii máš třeba tady.. http://www.dicompracing.wbs.cz/index.ph ... =33&flash= ( omlouvám se ale beaverovu nafocenou nemám :D )
MK3, r.87, 7M-GE *** MK3, r.92, 7M-GTE *** MK3 92 2JZ-GTE - vše již prodáno
_____________________________________
www.dicompracing.com
ND na JPN i EU vozy
Lexus AFM @ Walbro HP - skladem, v případě nutnosti do 10hod kamkoliv po čr
Uživatelský avatar
Idaho
Super ladič
 
Příspěvky: 649
Registrován: pon kvě 23, 2005 7:56

Příspěvekod emac » stř lis 22, 2006 21:00

Zaujimave... (fotky myslim)...

Inak clovek by cakal ze na MKIII budu investicie o nico vyssie, predsa len su to starsie auta...
-------------------------------------------------------
Kdo umí, ten umí, kdo neumí, ten učí!
emac
Začátečník
 
Příspěvky: 11
Registrován: pon lis 20, 2006 17:49
Bydliště: Bratislava City

Příspěvekod Idaho » čtv lis 23, 2006 13:45

emac píše:Zaujimave... (fotky myslim)...

Inak clovek by cakal ze na MKIII budu investicie o nico vyssie, predsa len su to starsie auta...


no máš pravdu v tom, že udržovat ji ve stavu "jako nová" by investice byly mnohem vyšší než u MKIV al ejak v čem, hodně čidel u MK3 je shodných s celicou, takže se dají sehnat nesrovnatelně levněji, i koncepce motoru je trošku jiná. MK3 je co s etýče udržování levnější v oblasti elektroniky, portože jí tam neení tolik, al ev oblatsi motoru apodvozku snad ješte dražší, jelikož dostupnost díluů je kolikrát horší ( nebo jsou dražší ) než u MKIV.

Na druhou starnu v jednoduchosti je síla, přeci jen repase jednoho turba stojí méne jak repase dvou ( i když menších ) tlumiče jsou také někde jinde cenově, co se týče silentbloku náprava atd je to téměř srovnatelné.
MK3, r.87, 7M-GE *** MK3, r.92, 7M-GTE *** MK3 92 2JZ-GTE - vše již prodáno
_____________________________________
www.dicompracing.com
ND na JPN i EU vozy
Lexus AFM @ Walbro HP - skladem, v případě nutnosti do 10hod kamkoliv po čr
Uživatelský avatar
Idaho
Super ladič
 
Příspěvky: 649
Registrován: pon kvě 23, 2005 7:56

Příspěvekod Luis » sob lis 25, 2006 0:43

Jé - já myslel, že už všichni chrápete (zimní spánek).
Jinak k těm cenám - ND na Supru ať už na MK3 nebo MK4 jsou srovnatelný s jinými auty - třeba německými, jako je třeba Oktávka, určitě to nejsou ceny jako u Mazdy, kde u MX3 stojí páčky pod volant 20tis. Kč a kolébkový ovladač střešního okna 13,5 tis. Kč.
S MK4 (100 tis. mil) jezdím denně a za poslední rok jsem měnil napínák klínového řemene (asi 4,5 tis. Kč). Jo, plastový kolečka, MK3 naštěstí nic takovýho nemá.
1990 7MGTE
turbo SP61GT, RC550 inj, Walbro FP
BMC AirFilter, 80mm exhaust+resonator, Muffler Laiting2x 110 mm
Apexi SAFCII, MBC, Suprasport AFM
Greddy Boost, EGT, A/F ratio 60mm Gauge
Front Koni Shocks, Rear Kyb
17" Alessio Vittoria, Kumho Supra
Uživatelský avatar
Luis
Pokročilý ladič
 
Příspěvky: 276
Registrován: stř lis 24, 2004 18:20
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod emac » sob lis 25, 2006 12:30

Luis píše:Jé - já myslel, že už všichni chrápete (zimní spánek).
Jinak k těm cenám - ND na Supru ať už na MK3 nebo MK4 jsou srovnatelný s jinými auty - třeba německými, jako je třeba Oktávka, určitě to nejsou ceny jako u Mazdy, kde u MX3 stojí páčky pod volant 20tis. Kč a kolébkový ovladač střešního okna 13,5 tis. Kč.
S MK4 (100 tis. mil) jezdím denně a za poslední rok jsem měnil napínák klínového řemene (asi 4,5 tis. Kč). Jo, plastový kolečka, MK3 naštěstí nic takovýho nemá.


Auto je, predpokladam po kompletnej generalke...tak to nakoniec nebude az take strasne, ked sa do auta vrazi riadny balik hned na zaciatku.
-------------------------------------------------------
Kdo umí, ten umí, kdo neumí, ten učí!
emac
Začátečník
 
Příspěvky: 11
Registrován: pon lis 20, 2006 17:49
Bydliště: Bratislava City

Příspěvekod Idaho » sob lis 25, 2006 17:55

Luis píše:Jé - já myslel, že už všichni chrápete (zimní spánek).
Jinak k těm cenám - ND na Supru ať už na MK3 nebo MK4 jsou srovnatelný s jinými auty - třeba německými, jako je třeba Oktávka, určitě to nejsou ceny jako u Mazdy, kde u MX3 stojí páčky pod volant 20tis. Kč a kolébkový ovladač střešního okna 13,5 tis. Kč.
S MK4 (100 tis. mil) jezdím denně a za poslední rok jsem měnil napínák klínového řemene (asi 4,5 tis. Kč). Jo, plastový kolečka, MK3 naštěstí nic takovýho nemá.


Udržovačka fiančne ujde, ale pálka j dát ji do stavu aby se potom skutečně jen takhle udržovalo..

Ad zimní spánek, práve že ne teprve ted se to začíná v dílnách hemžit a připravovat překvapení na další sezonu :)
MK3, r.87, 7M-GE *** MK3, r.92, 7M-GTE *** MK3 92 2JZ-GTE - vše již prodáno
_____________________________________
www.dicompracing.com
ND na JPN i EU vozy
Lexus AFM @ Walbro HP - skladem, v případě nutnosti do 10hod kamkoliv po čr
Uživatelský avatar
Idaho
Super ladič
 
Příspěvky: 649
Registrován: pon kvě 23, 2005 7:56

Příspěvekod Beaver » ned lis 26, 2006 2:53

Luis píše:Jé - já myslel, že už všichni chrápete (zimní spánek).
Jinak k těm cenám - ND na Supru ať už na MK3 nebo MK4 jsou srovnatelný s jinými auty - třeba německými, jako je třeba Oktávka, určitě to nejsou ceny jako u Mazdy, kde u MX3 stojí páčky pod volant 20tis. Kč a kolébkový ovladač střešního okna 13,5 tis. Kč.
S MK4 (100 tis. mil) jezdím denně a za poslední rok jsem měnil napínák klínového řemene (asi 4,5 tis. Kč). Jo, plastový kolečka, MK3 naštěstí nic takovýho nemá.


No ale vypinac zadni mlhovky jsem si kdysi davno dopral original a litr stal :D Pak mi napsal tusim Prcek, ze ho nekde doma jeste mel, njn :)
1990 7M-GTE
ss exhaust (w/o downpipe), muffler 2x110 mm
17" MS-DESIGN, Barum 215/40 :(
Uživatelský avatar
Beaver
Super ladič
 
Příspěvky: 613
Registrován: úte kvě 11, 2004 10:48
Bydliště: skoroBrno

Příspěvekod Mcneil » pon lis 27, 2006 10:23

Nazdar! S provozem to neni až zas tak strašný. Moje je dílama vyrobena 94, a zatím to auto jezdí bez problémů. Akorát tankuju a každých 9000 km měním olej, a vyměňuju destičky. Na začátku jsem vyměnil základní věci jako řemen, napínací kladku, svíčky, náplň převodovky a motoru.....
Co ale rychle mizí jsou pneumatiky. Jinak když to člověk moc nepřehání tak na sériovým výkonu spotřebička 12-15 litrů/100km, při průměrný rychlosti 120-150 km/h.Na cestování na dlouhý vzdálenosti ideální, po dálnici v levým pruhu, ani se nemusí motor moc snažit. Když to srovnáš, a budeš takhle honit nějakou 1.8 T tak si vezme asi to samý, možná víc. Ovšem když to rozjedeš tak si holka vezme. Docela by mě někdy zajímalo co tam teče. Takový Golfík 1.4 16V si na plnej plyn vezme aktuální spotřebu cca 43l...... :D
Uživatelský avatar
Mcneil
Ladič
 
Příspěvky: 84
Registrován: pát zář 23, 2005 9:47

Příspěvekod emac » pon lis 27, 2006 15:58

Mcneil píše:Nazdar! S provozem to neni až zas tak strašný. Moje je dílama vyrobena 94, a zatím to auto jezdí bez problémů. Akorát tankuju a každých 9000 km měním olej, a vyměňuju destičky. Na začátku jsem vyměnil základní věci jako řemen, napínací kladku, svíčky, náplň převodovky a motoru.....
Co ale rychle mizí jsou pneumatiky. Jinak když to člověk moc nepřehání tak na sériovým výkonu spotřebička 12-15 litrů/100km, při průměrný rychlosti 120-150 km/h.Na cestování na dlouhý vzdálenosti ideální, po dálnici v levým pruhu, ani se nemusí motor moc snažit. Když to srovnáš, a budeš takhle honit nějakou 1.8 T tak si vezme asi to samý, možná víc. Ovšem když to rozjedeš tak si holka vezme. Docela by mě někdy zajímalo co tam teče. Takový Golfík 1.4 16V si na plnej plyn vezme aktuální spotřebu cca 43l...... :D


Takto relativne casto menit olej je u sportovych aut tohot typu bezna vec... A myslim, ze ked sa clovek drzi na uzde, tak ani s tymi pneumatikami by to nemuselo byt take zhave. Ale drzat sa na uzde prei Supre asi da niekedy zabrat, vsak? A spotreba 12-15/100 tiez neni az tak dramaticka, to ma dnes kopa aut...
-------------------------------------------------------
Kdo umí, ten umí, kdo neumí, ten učí!
emac
Začátečník
 
Příspěvky: 11
Registrován: pon lis 20, 2006 17:49
Bydliště: Bratislava City

Předchozí

Zpět na Toyota Supra

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron