PetrN píše:Není na té nabourané Supře z které demontujete převodovku zachovalý interiér? Pár drobností mám zničených a rád bych je vyměnil....
Díky za info.
P.S. Jak jsi daleko s přestavbou?
Mám pro všechny zájemce o nějaké interiérové díly smutnou zprávu. Ta nabořená Supra je v podstatě na padrť. Veškeré díly interieru jsou buď rozmlácené úplně nebo mají alespoň rozlámané uchytné body. To auto šlo asi při 200kmh rovnou do sloupu nebo nevím. Celý blok motoru, převodovka, včetně čumáku putoval blíže k zadku auta a to tak o 5cm.
Jinak moje přestavba vypadá asi takto:
Ve středu šla komplet celá bouračka na rozebrání. Osvobodili jsme z ní převodovku, kardan, řídící jednotku, pedály atd...
No a v pátek už se kuchala moje. Ven musela celá palubka a díky zástavbě "zabezpečovacího" zařízení které tam někdo slušně dobastlil to nebylo nic jednoduchého. Toyota totiž měla vymyšlenou soustavu konektorů které se rozpojí a pak jde postupně vše z palubky vyndat a posléze se dá odpojit i palubka. No a bastlíři co tam dělali zabezpečovačku naletovali kabely natvrdo a to je ještě propletli s původními svazky. Prostě dejte si zamontovat alíka a už vám to auto nikdo nikdy neopraví. na druhou stranu ukrást asi taky nejde když se v tom nevyzná ani servisní technik. takto to vypadalo mo naší akci.
A ještě něco. Zjistil jsem, že mne jeden nejmenovaný dealer Toyoty dost tahal za nos. Když jsem si dal auto po nákupu prohlédnout, tvrdili mi, že dali auto na diagnostiku a že mu prej nic není. Při rozebírání jsem, ale zjistil, že vůbec není zapojená řídící jednotka airbagů a to by rozhodně na diagnostice vidět bylo. Takže dealer má buďto sklerózu jako sviňa a nebo lže až hrůza. A mám mu pak věřit?
