Mam len jednu otazocku:
Kolko cela prestavba stala? Vratane dielov?
Supra sa mi dost zapacila, ale ako tak postupne pozeram, tak je to asi dost nakladna zalezitost... Ako je to s realnymi vydavkami na opravy a pod.?
Moderátor: karel
emac píše:Mam len jednu otazocku:
Kolko cela prestavba stala? Vratane dielov?
Supra sa mi dost zapacila, ale ako tak postupne pozeram, tak je to asi dost nakladna zalezitost... Ako je to s realnymi vydavkami na opravy a pod.?
emac píše:Hm...hej, asi je najlepsie riesenie ta burana, len tu u nas je problem zohnat cele a nieto este burane.
A, asi som zle pochopil, mesacne naklady 50-100 tis. mesacne? To dufam nie...
emac píše:Ja nechcem "špatne udržovaného veterána", staci "dobre udrzovany veteran", tj. povodny vykon +/-, samozrejme nejake to lepsie sanie, sportove sviecky...Supra turbo ma, tak mozno ho trosku vylepsit (nove mech. casti, zvysenie tlaku...)
Ale vyzera to tak, ze ked chce clovek kurva rychle auto, potrebuje kurva velky plat. Aspon mam motivaciu...
EDIT:// Beaver nemas nahodou aj vacsie fotky toho cerveneho v tvojom avatare? Lebo z toho sa neda velmi vidiet, ale vyzera zaujimavo...
emac píše:Zaujimave... (fotky myslim)...
Inak clovek by cakal ze na MKIII budu investicie o nico vyssie, predsa len su to starsie auta...
Luis píše:Jé - já myslel, že už všichni chrápete (zimní spánek).
Jinak k těm cenám - ND na Supru ať už na MK3 nebo MK4 jsou srovnatelný s jinými auty - třeba německými, jako je třeba Oktávka, určitě to nejsou ceny jako u Mazdy, kde u MX3 stojí páčky pod volant 20tis. Kč a kolébkový ovladač střešního okna 13,5 tis. Kč.
S MK4 (100 tis. mil) jezdím denně a za poslední rok jsem měnil napínák klínového řemene (asi 4,5 tis. Kč). Jo, plastový kolečka, MK3 naštěstí nic takovýho nemá.
Luis píše:Jé - já myslel, že už všichni chrápete (zimní spánek).
Jinak k těm cenám - ND na Supru ať už na MK3 nebo MK4 jsou srovnatelný s jinými auty - třeba německými, jako je třeba Oktávka, určitě to nejsou ceny jako u Mazdy, kde u MX3 stojí páčky pod volant 20tis. Kč a kolébkový ovladač střešního okna 13,5 tis. Kč.
S MK4 (100 tis. mil) jezdím denně a za poslední rok jsem měnil napínák klínového řemene (asi 4,5 tis. Kč). Jo, plastový kolečka, MK3 naštěstí nic takovýho nemá.
Luis píše:Jé - já myslel, že už všichni chrápete (zimní spánek).
Jinak k těm cenám - ND na Supru ať už na MK3 nebo MK4 jsou srovnatelný s jinými auty - třeba německými, jako je třeba Oktávka, určitě to nejsou ceny jako u Mazdy, kde u MX3 stojí páčky pod volant 20tis. Kč a kolébkový ovladač střešního okna 13,5 tis. Kč.
S MK4 (100 tis. mil) jezdím denně a za poslední rok jsem měnil napínák klínového řemene (asi 4,5 tis. Kč). Jo, plastový kolečka, MK3 naštěstí nic takovýho nemá.
Mcneil píše:Nazdar! S provozem to neni až zas tak strašný. Moje je dílama vyrobena 94, a zatím to auto jezdí bez problémů. Akorát tankuju a každých 9000 km měním olej, a vyměňuju destičky. Na začátku jsem vyměnil základní věci jako řemen, napínací kladku, svíčky, náplň převodovky a motoru.....
Co ale rychle mizí jsou pneumatiky. Jinak když to člověk moc nepřehání tak na sériovým výkonu spotřebička 12-15 litrů/100km, při průměrný rychlosti 120-150 km/h.Na cestování na dlouhý vzdálenosti ideální, po dálnici v levým pruhu, ani se nemusí motor moc snažit. Když to srovnáš, a budeš takhle honit nějakou 1.8 T tak si vezme asi to samý, možná víc. Ovšem když to rozjedeš tak si holka vezme. Docela by mě někdy zajímalo co tam teče. Takový Golfík 1.4 16V si na plnej plyn vezme aktuální spotřebu cca 43l......
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků